Thursday 19 April 2012

Rifledreds... the only way to fly!


Så nåede vi til vejs ende med den første Dreadnought med 2x Twin-linked Autocannons. YEAH! Synes resultatet er blevet meget godt og skulle der sidde en læser og undre sig over hvorfor jeg har valgt rød farve til mine guns, så er det fordi der i min hær er consensus omkring farver på specialvåben. Mine flamermarines og heavyweaponsmarines har også røde guns, så jeg besluttede mig for at holde stilen.

Giv jeres mening til kende! Skriv en kommentar i bunden! :)

3 comments:

  1. Ser sgu godt ud, mester! Dog kunne et close up af fronten være på sin plads synes jeg!

    ReplyDelete
  2. Fee død!

    Jeg må altså lige få et spil mod dig på et tidspunkt Jacob.

    /Aslak

    ReplyDelete
  3. Tvivler på jeg er i din liga Aslak ;) specielt når man tænker på hvem der har været hovedansvarlig for den armylist jeg er igang med lige nu ;)

    ReplyDelete