Wednesday 18 April 2012

Conversion...?

Mit første forsøg med at konvertere figurer. Den lille gut er min Sternguard sergeant. Jeg har købt en flok skulderpuder fra Forgeworld (www.forgeworld.co.uk) og 10 boltguns, hvor eneste krav var et de skulle se lidt "anderledes" ud, for at symbolisere Sternguards' specielle gøbber (faktisk bare særlig ammo, men det er svært at visualisere ammonition på en 34mm plastikfigur!). Udover disse dele har jeg bare investeret i en tac squad fra GW (www.gamesworkshop.com), som så har fået delene proppet på de respektive steder.
Sergenten har yderligere fået den ene arm skåret i stumper, for at kunne sammensætte hans våbenstilling, men nu hvor jeg sidder og kigger på ham igen synes jeg faktisk det er lykkes meget godt, så mon ikke snart han skal have en klat maling ?

No comments:

Post a Comment